lördag 16 juni 2007

kryssning,kryssningkryssning!

vi hade gratisbiljetter på en tvånätters finlandskryssning, så vi åkte. det var jag, anna berg, tina och sarah (cobanoglu)
det var fint! spännande, fast samtidigt inte, för det är ju så förutsägbart. man vet ju precis hur det är på sånna kryssningar, men ändå känner man sej lite förvånad och ibland till och med att man inte tror att det är sant. men det är det! på alla sätt och vis. och jag tycker nog att det är lite fint på sitt sätt.
vi spelade bort pengar och sjöng karaoke och drack en drink och sånt där som hör till.

anna blir sugen...


så hon tog till sist öppna din dörr


den här gillade jag, så jag tog den två gånger


havet...


tjejer och killar i helsinki


sen blev anna så glad att se Ville Viking igen efter en heldag i stan, så hon kramade och gosade med den söta, rara nalledjuret resten av kvällen.


sen när Ville Viking gått och lagt sej försökte anna och tina dansa disco, men jag och sarah fick migrän.

men det var ändå en fin tur i fina vänners lag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en, utifrån förutsättningarna, häärlig tur på Ålands hav.

Johanna sa...

Å gudars va skoj!

Anonym sa...

haha, anna berg :)