tisdag 14 augusti 2007

liten semester

jespers bror sa
"alla tar hand om varandra. alla som ringer, smsars och tänker på oss, dom tar hand om oss. det är viktigt, det är så vi överlever."
så sant. tack alla fina som sagt fina saker de här dagarna. det värmer att veta att folk tänker på oss.

när allt det här hände, när två vänner helt plötsligt bara raderades ur vår värld, då var jag precis hemkommen från semester. nils hade två veckor ledigt och som de arma krakar vi är så tänkte vi ut semstrar som inte skulle kosta.
jag hade i mitt huvud skrivit upp många saker som jag skulle blogga om, men efter ett telefonsamtal så raderades o formaterades den delen av min hjärna. mej gör det inget. antagligen inte er heller. men nog ska jag kunna dela med mej kortfattat om vad the summer 2007 gick ut på.
först åkte jag nils o daniel swebus till värnamo o hängde med bror o brorsbarn. det var lajbans.
det som var mest spännande var när vi åkte ånglokomotiv!







sen åkte vi därifrån till göteborg. där regnade det. jag hängde med min syster. det var kul, vi tittade på film och åt godis. nils drack mest öl med ida.
på lördagen mötte vi upp med nils mor, far o syster o tog båten till danmark o var en vecka i nord jylland. mmm, havet...











4 kommentarer:

Mattias sa...

uj vilken härlig utflykt vi hade ångloksförden i ösregn och solsken!

Lillan sa...

vad fina bilder du lägger upp jämt, det måste va en skicklig fotograf och en dyri kamera minsann! och vilken mysig semester!

Texas sa...

Simon och Nils.

Texas sa...

Hej