tisdag 29 maj 2007

fett och trasig

idag har vart en sån här menlös dag. har försökt promenera men är så trött så det blev bara jobbigt. glömde baka bröd och har varken ätit eller diskat. så la jag mej och tittade på gamla avsnitt av "någonstans i Sverige". då blev jag lite glad igen. Loffe är fin.
och nu plötsligt fick jag bråttom för om en kvart ska jag åka och äta middag hos nils änke-moster, och hans stilige kusin som är revisor eller jurist eller nåt,o hans fästmö som är konsult.
herregud!! vad ska man ha på sej? jag har ju knappt nåt helt o rent ens en gång. ja, en svart tröja blev det, typ den enda tröjan som inte är munktröja eller träningsoverallsjacka. och så som kaka på moset, eller moset på grädden eller skit i samma så har mitt hår blivit helt fett när jag legat fet o dan o kollat på Loffe..... åååh. arma jag. mina stackars nerver. gud bevare mej väl. nu måste jag gitta. bakfickan på mina helaste jeans är trasig!!!

3 kommentarer:

Texas sa...

Ser fram emot rapporten efteråt.
Spännande, spännande...

Mattias sa...

Kul att du är med i blogg karusellen. Vardagen är jufaktiskt rätt spännande...

Johanna sa...

Kom ihåg att du alltid är superfin! ALLTID! SUPERFIN!