måndag 28 maj 2007

en kos dagbok

Det här var ingenting jag tänkte mej från början. Blogga... Jag vet inte ens vad min skulle innehålla. Ni andra bara skriver om ert crazy festande, plugg och familjer. Min skulle mer likna en kos dagbok. Men igår satt jag och var snurrig efter allt dataspel och såg färger och djur ila runt under mina ögonlock, och kom på att jag kanske skulle känna mej vettigare och viktigare och jag bloggade, kanske jag kunde skriva istället för att spela om kvällarna då. Men då tyckte nils att jag ju kunde ha en pappersblogg och skriva upp alla mina tankar och funderingar på papper så det slapp finnas på Internet... Det tyckte jag var en ovanligt dum idé. Jag är inte så rädd för att blotta mina långa, invecklade, personliga tankar och funderingar på Internet. Dessutom är det jag som skriver och om du läser är det upp till dej. Några tuffa och galna busstreck kommer det nog inte finnas så mycket av på min blogg. En och annan bild kanske, samt några funderingar som min dag gått ut på.

En kos dagbok tar därmed sin start, här och nu!

4 kommentarer:

Texas sa...

Tack för det söstra mi!
Jag kommer läsa med nöje och nyfikenhet. Välkommen till bloggosfären!

Johanna sa...

Välkommen! Och tack för att du vill finnas här i bloggvärlden allrakäraste syster!

Anonym sa...

där ser man, det anade man, att du visste hur man skrev så attsingens förtrollande!

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?