söndag 24 maj 2009

fuck you allamöjliga

varje dag försöker jag få kvalitetstid med djuren. det blir som min dagliga egentid.
nu var djuren lediga, som de brukar vara vissa helger.
men då står jag där vid deras hagar och tittar på deras bajs.
jag gick till gungorna i den stora syrenbersån och gungade lite. jag gungade så högt jag bara kunde och tänkte att jag ska gunga oftare. solen lös och syrenerna luktade nästan lite för mycket, så jag fick migrän. men det gjorde inget.
jag sjöng Fuck You och kände mej stark. Lilly Allens låt måste vara vårens bästa nykomling, tänkte jag och sjöng ännu mera. jag önskade innerligt att jag hade kunnat hela texten, det hade varit roligt. jag sjöng och funderade på om Bush har hört låten, och vad han tycker om denna låt som han blivit tillägnad. jag sjöng den några gånger för Bush. sen passade jag på att sjunga för lite andra män. (svin är oftast män)
det blev för anders borg, reinfeldt och några fler idioter. och för män i största allmänhet, män som fenomen.
sen kom det några barn och skulle gunga sin livrädda lillebror, så då fick jag sluta sjunga den låten.
jag plockade en bukett syrener och gick hem och gjorde en tårta.
jag längtar till det kommer ut en video till fuck you!

2 kommentarer:

M. sa...

Jag hade gärna oxå sagt Fuck you till Bush. Oxå hade jag velat vara en ko. Men framför allt hade jag velat ha råd att äta lunch.

ha en bra dag!

Donnie Dollar sa...

Påminn mig om att du ska få en skiva av mig. En bra-att-ha skiva!