fredag 2 november 2007

kära hjärtanes...

det finns en man vars texter är som musik, som får en att dansa, som fyller hela kroppen!
hans finurliga melankoli får mej att drömma, glömma och tro på det lilla i livet.
ingen är som han. ingen talar och uttrycker sej som han. ingen kan tänka som han.
å han klev på min fot!!!!!



jag var inte där för att få nåt signerat. jag vill inte ha hans autograf. jag ville höra honom tala. det var så vackert! jag var lyrisk.
jag sa tack till honom. han sa att jag kanske va i hans barnbarns ålder, 16-17...??? 21?
nä du, 24! men jag önskar att jag både vore 21 och hans barnbarn... fast det sa jag inte.
sen klev han på min fot!!
jag studsade ut på små moln, och jag och heidi gick och diskuterade livet över några öl.



åååååå, torgny................

5 kommentarer:

Texas sa...

Ojojoj...

mareha sa...

hur menar du då peppe?

Johanna sa...

Gudars!

thepatrik sa...

Det är som en saga, fast på riktigt.

Texas sa...

Jag menade typ:
Åhå...